Tänään oikein innolla mukana haasteessa, kun alkaa tuo kranssien vääntäminen maistua jo puulta =) No nyt jaksaa taas tämän kortin myötä muutaman kranssin tehdä.

Tällä kertaa luonnoksen oli tehnyt Maaret, KIITOS! Sitä oli mukava toteuttaa!!!

2119870.jpg

Kortissani olen käyttänyt Basic Greyn papereita, nauha on Artemion pakkausksesta ja lumihiutaleet olen stanssanut Spellbindersin sekä cuttlebugin stansseilla ihanasta glitter kartongista, joka on peräisin hajuvesipakkauksesta =) Tälläinen jemmari kun olen... Noh onneksi on jo isommat tuoksut haihtuneet =)=)=) Niin ja tuon punchinellan, tai mitä se nyt oli, olen ottanut jemmaan jonkun etelästä tuodun koristenuken helmasta, nukken osia en sentään jemmannut :)

Korttini ei ole ihan mallin mukainen koska pyöreä lumiukko houkutteli käyttämään pyöreitä muotoja ja vähän ekstra lumihiutaleita =)

2120590.jpg

MUOKS MUOKS....

Mua vähän häiritsi tuo päällä oleva nyöri, joten irroitin lumiukon varovaisesti ja kohotin sen tarrapaloilla nyörin päälle.

2121006.jpg